Реалізація програм соціального супроводу з профілактики, лікування та підтримки в області ВІЛ/СНІД в республіці Білорусь.

Донори проекту Тривалість Бюджет Партнер (и)
MATRA Січень 2010 – Грудень 2012

682,260 євро

 

НУО «Позитивний рух» (Мінськ), НУО «Здоровий вибір» (Гомель)

Мета проекту:

  • Відкриття та підтримка двох соціальних бюро в Мінську і Гомелі;
  • Технічна підтримка соціальних бюро та персоналу, моніторинг та оцінка програми і програмних заходів;
  • Навчання поліпшенню професійних навичок для постачальників послуг;
  • Створення партнерських мереж перенаправлення в проектних регіонах.

Досягнення:

  • Створені механізми ефективної координації та комунікації між державними установами послуг та організаціями громадянського суспільства;
  • Покращився доступ до послуг для клієнтів, завдяки впровадженню системи соціального супроводу;
  • Соціальний супровід впроваджено у всіх регіонах Білорусі;
  • Покращились знання фахівців про методики лікування ВІЛ/СНІДу, догляду та підтримки.

Результати проекту:

  • З початку проекту 479 клієнтів записалися в програму соціального супроводу;
  • З них 282 успішно завершили програму, отримавши в цілому 2627 медичних, соціальних та юридичних послуг. Медичні та психологічні послуги виявилися найбільш затребуваними;
  • В обох соціальних бюро функціонують групи взаємодопомоги для ЛЖВ. Ці групи дозволяють клієнтам ділитися своїм досвідом життя з ВІЛ і отримувати психологічну підтримку таких же людей. У рамках проекту 35 клієнтів знайшли постійну роботу, 155 осіб отримали професійне навчання, що дозволить їм шукати роботу.
  • Кожне соціально бюро має свій напрямок діяльності. Бюро в Мінську активно працює з дітьми, батьки яких мають ВІЛ. Фахівці бюро займаються сімейним консультуванням або проводять індивідуальні сесії з психологічної корекції. Соціальне бюро в Гомелі працює з ув’язненими місцевої колонії-поселення до і після звільнення;
  • У партнерську мережу входить 41 організація;
  • У рамках проекту випущено та розповсюджено 4,000 інформаційних флаєрів для клієнтів, 400 примірників інформаційного вісника, 200 примірників рекомендацій і 200 примірників стандартів соціального супроводу.