Національна платформа ключових спільнот оголошує конкурс на участь у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» для представників ключових груп населення

Національна платформа ключових спільнот (НПКС) та Інститут миру і порозуміння (ІМіП) оголошують конкурс на участь у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» для вирішення конфліктних ситуацій всередині ключових спільнот

Чому ми потрапляємо в конфліктні ситуації? Чи можливо конфліктувати “правильно”? Як знайти вихід із застарілого конфлікту? На ці та інші запитання можна буде знайти відповідь під час тренінгу з базових навичок медіації. Принципи та інструменти, якими оволодіє учасник тренінгу, дозволять йому/їй почуватися набагато впевненіше у вирішені конфліктних ситуацій в будь-якій сфері та допомагати іншим вирішувати їх конфлікти.

Медіація[1] – сучасний інструмент вирішення конфліктів та спорів за допомоги третьої нейтральної, безпристрасної особи – медіатора, котрий/котра допомагає сторонам знайти вихід із конфліктної ситуації, використовуючи спеціальні навички та інструменти, дотримуючись правил та принципів процесу медіації. Результатом медіації є вирішений конфлікт та задоволені інтереси обох сторін.

НПКС та ІМіП запрошують до участі у тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації». Ви можете порекомендувати своїх колег – представників ключових спільнот (колишні ув’язнені, ЛГБТІ, люди, які живуть із наркозалежністю, секс-працівники) або незалежних експертів, які, на вашу думку, можуть стати медіаторами та допомагати ключовим спільнотам вирішувати потенційні конфлікти всередині спільнот. А також ви можете самі взяти участь у конкурсному відборі на участь у тренінгу.

Саме на тренінгу «Базові навички вирішення конфліктів та посередництва/медіації» учасник матимете унікальну змогу оволодіти інструментами медіації, розібратись чому взагалі виникають конфлікти та як конфліктувати «правильно». Після проходження тренінгу учасник зможе брати участь у якості медіатора у вирішенні потенційних конфліктних ситуацій всередині ключових спільнот.

У результаті навчання учасник зможе:

  • оволодіти знаннями та навичками конструктивного вирішення конфлікту;
  • ознайомитись із психологічними особливостями поведінки в конфлікті;
  • опановувати власні емоції та ефективно спілкуватись;
  • будувати стратегію поведінки в конфліктній ситуації та визначати стратегію поведінки співрозмовника;
  • визначати інтереси та потреби співрозмовника та вміти з ними працювати;
  • отримати цінний досвід ведення переговорів та посередництва під час обговорень;
  • навчитись допомагати сторонам знаходити оптимальне рішення у конфліктній ситуації;
  • спробувати себе в рольовій грі в якості медіатора та в ролі сторони – учасника конфліктної ситуації;
  • навчитися працювати з альтернативами сторін в медіації.

Дедлайн подачі заявок – 4 лютого 2018 року.

Для участі у конкурсному відборі, будь ласка, заповніть анкету тут:

або за посиланням: http://bit.ly/CKPPMediationComp

У разі, якщо ви не бажаєте брати участь у тренінгу, проте хочете порекомендувати для участі інших людей, будь ласка, заповніть анкету тут:

або за посиланням: http://bit.ly/CKPPMediationRec

П’ятиденний тренінг відбудеться 2-6 квітня 2018 року під Києвом.

Тренінг проводитиметься у рамках проекту «Покращення системи комунікації серед ключових спільнот в Україні» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

[1] Медіація – це підхід до вирішення конфлікту за допомогою третьої нейтральної сторони (медіатора або посередника). Медіація є можливістю сформулювати проблему, обговорити і зрозуміти її, ознайомитись з різними точками зору, а потім знайти рішення, прийнятне для всіх учасників конфлікту. Медіатор не може визначати вибір остаточного рішення. Акцент у медіації також падає на те, що досягнення згоди відбувається шляхом роботи з кожною стороною разом, а також окремо, і третя сторона не має владних повноважень. Медіація – це метод вирішення конфліктів з використанням посередника, який допомагає сторонам наладити процес комунікації та аналізу конфліктної ситуації таким чином, щоб вони могли самі знайти і вибрати той варіант вирішення конфлікту, який задовольняв би інтереси і потреби всіх його учасників. Мета медіації – залишити максимум можливого контролю за прийняття рішення самими учасниками медіації і в той же час дати медіатору можливість керувати процесом.